Säännölliset asiakaskokemusmittaukset ovat tärkeä osa CHS Air & Sea Oy:n jatkuvaa kehitystyötä.
Kysely toteutettiin syyskuussa, ja siihen osallistui eri toimialojen asiakkaita, jotka käyttävät lento-, meri-, maantie- ja erikoisrahtipalveluitamme.
CHS:n vahvudet asiakkaiden silmin
1. Nopea reagointi ja selkeä kommunikointi
2. Henkilökohtainen ja ystävällinen palvelu
3. Asiantuntemus ja ammattitaito
4. Joustavuus
5. Toimitusten varmuus
Väittämien keskiarvoksi muodostui 9,3/10, mikä kertoo asiakkaidemme vahvasta luottamuksesta ja tyytyväisyydestä yhteistyöhön CHS:n kanssa. Tulos nousi hienoisesti edellisestä mittauksesta ja osoittaa, että kehitymme jatkuvasti oikeaan suuntaan.
CHS:n asiakaspalvelu ja ammattitaito saavat kiitosta
Tulokset osoittavat, että CHS:n asiakkaat arvostavat erityisesti nopeaa reagointia, selkeää viestintää, henkilökohtaista palvelua sekä asiantuntevaa ja joustavaa toimintaa. Myös palvelujemme monipuolisuus, yhteistyön luotettavuus ja toimitusvarmuus saivat kiitosta.
Poimintoja asiakkaidemme vastauksista kyselyn avoimessa kentässä:
”Aivan kertakaikkisen upea asiakaspalvelu, yhteyshenkilöt kullan arvoisia.”
”Tutut työntekijät, ammattitaito ja nopea reagointi sekä palvelu. Aina löytyy vastaukset ja tuki itsellekin vieraisiin asioihin.”
”Aikataulut ovat pitäneet hyvin ja tiedotus asioista on ajan tasalla.”
”Henkilökohtainen, asiakkaan tarpeet huomioon ottava palvelu, ripeät vastaukset.”
”Nopeus ja laatu! Niin yhteyshenkilöiden, kuin toimitusten osalta. Olemme löytäneet kauttanne toimitusratkaisuja, jotka tukevat toimintojamme hienosti.”
”Suurin vahvuus on nopea reagointi. Tuotteemme ovat herkkiä aikataulumuutoksille. Henkilökunta on ystävällistä ja heitä on helppo lähestyä.”
”Paketeista pidetään hyvää huolta, eikä tarvitse pelätä että esim. kuivajäät pääsisivät loppumaan kesken matkan vaikka paketti jää esim. tulliin jumiin.”
”Asiakaspalvelu on todella suoraviivaista ja tehokasta. Näin ollen yhteistyö on todella mutkatonta.”
”Homma on aivan priimaa! Pitäkää nykyinen toimintamalli!”
CHS:n NPS-luku 73 kertoo, että asiakkaamme suosittelevat meitä erittäin todennäköisesti myös muille
Tämä on erinomainen saavutus, joka ylittää logistiikka-alan B2B toimijoiden keskiarvon selvästi. Kansainvälinen logistiikka-alan NPS keskiarvo vuonna 2025 on 40.
Kiitos asiakkaillemme!
CHS:n menestys perustuu ennen kaikkea ammattitaitoisiin ja ystävällisiin ihmisiin – jotka tekevät parhaansa asiakkaidemme hyväksi joka päivä.
Kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyyn osallistuneille luottamuksesta ja yhteistyöstä!

Marianne Harjula
Marketing Manager
+358 20 7669 450
marianne.harjula(at)chs.fi
Lue muita uutisia:
Ota yhteyttä
Soita meille tai lähetä sähköposti ja kerro suunnitelmistasi.
Autamme sinua suunnittelemaan parhaan logistiikkaratkaisun kustannustehokkaalla tavalla.