Toteutimme kattavan henkilöstötyytyväisyyskyselyn loppuvuodesta 2023 kaikille CHS Groupiin kuuluvien yritysten työntekijöille. Kyselyssä kartoitimme tilannetta eri osa-alueilla kuten työyhteisön toimivuuden, työn merkityksellisyyden, jaksamisen ja johtamisen näkökulmasta.
Tämän tuoreen henkilöstötyytyväisyyskyselyn tulokset ovat miellyttävää luettavaa: asteikolla yhdestä viiteen työyhteisön viihtyvyys oli erinomainen neljä (4/5).
Kyselyn mukaan parasta työpaikoissamme on hyvä yhteishenki ja ilmapiiri, helposti lähestyttävä ja kuunteleva johtaminen. Lisäksi työntekijät kokivat olevansa hyvässä tasapainossa työn rasituksen ja vapaa-ajan/ työstä palautumisen välillä.
Korkeimpiin arvosanoihin ylsivät muun muassa väittämät: ”Koen kuuluvani työyhteisöön” ja ”Työntekijöitä kohdellaan tasa-arvoisesti”, ”Esihenkilöni on helposti lähestyttävä” sekä ”En ole joutunut epäasiallisen käytöksen kohteeksi”.
Keskeisimpiä kehittämiskohteita olivat työympäristön rauhoittaminen ja uusien ohjelmien integroinnin loppuunsaattaminen. Näihin asioihin olemme panostaneet tänä vuonna vahvasti, sillä CHS Groupin pääkonttori tulee muuttamaan uusiin toimitiloihin maaliskuun aikana. Uuden pääkonttorin tiloissa on keskitytty viihtyvyyteen, ergonomiaan, melutasoon ja vastuullisuuteen. Lisäksi tulemme panostamaan uusien järjestelmiemme käyttökoulutuksiin.
Henkilöstö todistetusti viihtyy CHS Groupin yrityksissä ja työhyvinvointi on korkealla tasolla.
Suuri kiitos kaikille työntekijöillemme palautteen antamisesta. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja kehittää toimintaa entisestään.
Juha Harjula
Hallituksen puheenjohtaja, Omistaja, CHS Group, (CHS Air & Sea Oy, CHS Solutions Oy, Tempro Oy, Scanlink Oy Ltd)
+358 40 772 2686
juha.harjula(at)chs.fi
Lue myös blogimme:
Asiakastyytyväisyyskyselyn tulos 9.2
Tutustu muihin uutisiimme:
Vastuullisuus CHS:n liiketoiminnassa
Ota yhteyttä
Soita meille tai lähetä sähköposti ja kerro suunnitelmistasi.
Autamme sinua suunnittelemaan parhaan logistiikkaratkaisun kustannustehokkaalla tavalla.