Asiakastyytyväisyys huipussa

CHS Solutions Oy:n tuorein asiakastyytyväisyys eli CX indeksi on mainio 9,49/10. Tutkimuksessa kysyttiin myös kuinka todennäköisesti suosittelisit CHS:ää kollegallesi asteikolla nollasta kymmeneen, jossa 10 on erittäin mielelläni ja 0 on en lainkaan? NPS tuloksemme oli loistava 9,47/ 10.
Facebook
LinkedIn
X

Varastologistiikan & 3PL palvelujen asiantuntijayritys CHS Solutions toteuttaa säännöllisesti asiakaskuunteluita. Tavoitteena on oppia asiakasyhteistyön vahvuuksista ja keskeisimmistä kehityskohteista asiakkailta saadun palautteen perusteella. Kyselymalli ja toteutus on saanut asiakaskunnalta hyvää palautetta.

Kyselyissä esille tulleet asiat käydään aina läpi asiakkaan kanssa, jossa mm. yhteistyön keskeiset vahvuudet ja kehitysalueet tuodaan esille ja sovittaan jatkotoimista.

CHS nähdään luotettavana ja osaavana asiantuntijana

CHS: n prosessit ja järjestelmät saivat positiivista palautetta.

Suurin arvo ja erottautumistekijä kilpailijoihin nähden on palvelulogistiikan kulttuurin ymmärrys ja toimintamallit.

Asiakkaat luottavat siihen, että yhteyshenkilö ymmärtää ja osaa heidän tuotteensa ja osaa käsitellä niitä. Lisäksi se, että yhteyshenkilöt on nimetty ja heihin saa yhteyden helposti luo luottamusta asiakkuuksissa. Proaktiivisuus näkyy arjessa ongelmatilanteiden yhteydessä esitettyjen ratkaisuvaihtoehtojen muodossa.

Palveluiden sopivuus ja asiakkaille tuottama hyöty

Kaikki haastatellut kokivat CHS Solutionsin palveluiden vastaavan täysin heidän tarpeitaan. Suurimpina hyötyä ja arvoa tuottavina teemoina mainittiin:

– Sovitun mukaiset toimitukset
– Sisälogistiikan toimivuus ja lähetysten oikeellisuus
– Asiakkaan tuotteiden tuntemus ja niiden erityistarpeiden/käsittelyn huomioiminen

Huipputulokset kertovat ammattitaidosta ja asiakaspalvelun korkeasta laadusta

CX-indeksi mittaa sitä, kuinka tyytyväisiä asiakkaamme ovat olleet tarjoamaamme asiakaskokemukseen asteikolla 0 – 10.

CHS Solutions Oy:n tuorein CX indeksi on mainio 9,49/10.

NPS eli Net Promoter Score tarkoittaa suositteluindeksiä. Asiakkailtamme kysyttiin: Kuinka todennäköisesti suosittelisit CHS:ää ystävällesi tai kollegallesi asteikolla nollasta kymmeneen, jossa 10 on erittäin mielelläni ja 0 on en lainkaan mielelläni?

NPS tuloksemme oli loistava 9,47/ 10.

Asiakkaamme suora lainaus avoimesta palautteesta:
”Hyvää palvelua, asialliset ja mukavat kaverit. Homma toimii hyvin. Meillä on pitkäaikainen suhde. Ovat meille tuttuja ja ovat aina avuliaita. Ei mitään negatiivista sanottavaa. NPS 10”.

Syvää kumppanuutta

Parhaisiin tuloksiin päästään kumppanuudella. Se on yhdistelmä huolellista suunnittelua, kustannusten seurantaa ja uuden kehittämistä asiakkaidemme muuttuvien tarpeiden mukaan.

Jos etsit kumppania varaston ulkoistuksiin ja/tai varaston kautta kulkevien tavaroiden lisäarvopalveluihin liittyen, ota meihin matalalla kynnyksellä yhteyttä. Keskustelut ja kartoitukset varaston ulkoistuksiin liittyen teemme aina ilman veloituksia tai velvoitteita.

Kiitos asiakkaillemme aktiivisesta osallistumisesta asiakastyytyväisyystutkimukseen.

CHS Solutions Oy 

Mikko Yli-Rahko
MANAGING DIRECTOR
Mobile +358 40 6217 232
mikko.yli-rahko@chs.fi

Semi Hurtta
KEY ACCOUNT MANAGER
Mobile +358 50 3096 293
semi.hurtta@chs.fi

Semi Hurtta

Lue myös blogimme:

Tutustu asiakastarinoihin:

Ota yhteyttä

Soita meille tai lähetä sähköposti ja kerro suunnitelmistasi.

Autamme sinua suunnittelemaan parhaan logistiikkaratkaisun kustannustehokkaalla tavalla.

Pysy ajan tasalla

Saat uutiset ja asiakastarinamme sähköpostiisi.